Frequently Asked Questions

Algemeen
Nadat je je bestelling geplaatst hebt ontvang je een bestelbevestiging. Dit ontvang je per e-mail. Meestal wordt je bestelling binnen een paar dagen naar je verzonden, maar omdat de meeste bestellingen speciaal voor jou gemaakt moeten worden kan het soms iets langer duren.


Is het ophangen van de houten wereldkaarten niet heel moeilijk?
Inderdaad, het ophangen van de houten wereldkaarten is niet heel moeilijk. ;)
Je krijgt alles dat je nodig hebt om de wereldkaarten op te hangen en het jou zo makkelijk mogelijk te maken.
Check de pagina over het ophangen van de kaarten.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je een bestelbevestiging.
Wij gaan direct voor je aan de slag. Omdat we zoveel verschillende unieke producten hebben, kan het voorkomen dat we het soms nog voor je moeten maken. Dit is natuurlijk sowieso het geval als je een eigen ontwerp bestelt.
Nadat wij jouw bestelling op de post doen ontvang je daar weer een bericht over van ons.

De levering zou in principe altijd binnen een week moeten zijn, maar gemiddeld genomen is het vaak korter en duurt het ergens tussen 2/4 dagen voordat je jouw bestelling in huis hebt. Soms kan het ook wat drukker zijn bij de post, daar hebben we helaas geen invloed op.
Wat we wel beloven is dat we ons best gaan doen voor je om zo snel te zijn als we kunnen!


Hoe stuur ik iets terug?
We doen ons best om een mooi en kwalitatief product te maken waar we trots op zijn en jij gelukkig van wordt. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent en iets terug wilt sturen. Dat mag binnen 14 dagen vanaf het moment dat jij het ontvangt. Check onze retourneringsvoorwaarden.

Bewaar de originele verpakking!
Deze verpakking is ontworpen om zo goed mogelijk schade te beperken bij verzending.

Stuur ons eerst vooraf een bericht via de contact pagina dat je iets wilt terugsturen. Wij zullen je dan per e-mail laten weten hoe je het naar ons toe kunt sturen.


Kan ik mijn geld terugkrijgen?
We doen ons best om een mooi en kwalitatief product te maken waar we trots op zijn en jij gelukkig van wordt. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent en iets terug wilt sturen. In dat geval betalen wij jou ook weer het geld terug voor het product dat je hebt gekocht. De verzendkosten voor het terugsturen vergoeden wij helaas niet.